Thursday, October 05, 2006

Mint ha dezsabol ontenek

Londonban egy ev alatt ketszer hasznaltam esernyot es ketszer aztam el, mert epp nem volt nalam, itt csak ezen a heten tobbszor volt nalam ernyo es mar ketszer elaztam, most is arra varok, lehet hogy hiaba, hogy elalljon es haza tekerhessek anelkul, hogy borig aznek, pedig most van nalam esokabat,esernyo,pulcsi(mert amugy pulcsi nem kell, mert meleg, paras ido van). A kalvariam vasarnap kezdodott, de elobb a magyar etteremrol. Az egesz hihetlen volt, egy forgalamas foutrol lefordulva egy csondes utcaba mar messzirol lehet latni a szivemnek oly kedves 3 szint(pirosfeherzold), majd kozelebb menve katakanaval(japan betuk a jovevenyszavak leirasara) Karocsa(az r-t gyakorlatilag l-nek ejtik a japanok...lo betujuk meg nincsen csak ro)kafe(kavehaz), a tulajdonos es egyben foszakacs japan neni egy hangos "jo estet kivanok"-kal koszontott, tudvan hogy magyar vagyok.A berendezes tele magyaros elemekkel, kalocsai himzett teritokkel, herendi vazakkal, es persze diszuveges mezes barack palinka, illetve tokaji aszuval...mint kiderult a szakacsneni lanyat egy magyar uri ember vette felesegul es mar hosszu evek ota Kecskemeten laknak, es minden augusztusban meglatogatja oket es ezen alkalmakkor tanul magyar kajakat fozni meg persze ekkor szedi ossze az etterme diszitesehez szukseges dolgokat meg a nelkulozhetetlen piros paprikat. Ha innentol kezdve szusi talakat adott volna, akkor is jo erzes lett volna ott enni, de a koriteshez illoen, kicsiny szalamis szendvics falatkakkal piros arannyal a kozepen kezdodott a menu, amihez finom pincehideg tokaji furmintot szolgalt fel, majd jott a nap egyetlen felresikerult fogasa, valamilyen curry,ami ugye nem tul magyaros es nem is volt annyira finom, ezutan viszont bosegesen karpotolt a gombakremleves, amilyet otthon is lehet enni, majd pedig a paprikas csirke, ami kinezeteben mas volt mint otthon(a csirke peldaul csontjatol megfosztva fel volt kockazva), viszont izeben siman elment paprikas csirkenek, finom volt es persze a nokedli is hozza.Majd a deszert is finom volt, kicsi somloi, kicsi rumba aztatott gyumolcsok, es makos guba barack lekvarral meg vmilyen kremmel, de nekem nagyon izlett...huh meg is eheztem, hirtelen!Szoval nagy elmeny volt, mint ahogy a vasarnapi foci, ahol valamilyen kavicsos\foldes palyan jatszottunk 9 a 9 ellen, egy kicsit hektikusnak indult, de egy fel ora utan mindenki megtalalta a posztjat, en egyszemelyes csatart jatszottam, aki megtartotta a labdat avagy(akik lattak mar fejelni, ne rohogjenek ki) ram iveltek es fejjel hoztam jatekba a csapattarsaimat, legnagyobb megdobbenesemre mindenki azt mondta az ellenfeltol, hogy a fejjatekom nagyon jo volt, bar egy fejnyi forom volt a szalfanak nem mondhato japan vedokkel szemben. Szoval jol ment a jatek, tobb golt szereztem meg a golpasszok is sultek, de oszinten a Mracsko Misibe csak ket jatekos fert volna be rajtam kivul, Stuart egy ir srac, aki mint egy bolond ir ugy hajtott, meg egy japan srac, aki nagyon jol kente tamadsban es foleg a befejezesben...a focit csak egy korulmeny nehezitette az erosodo eso majd felhoszakadas, am amig a tocsak nem lettek akkorak, hogy mar vizilabdazhattunk volna, mint a bolond, ugy jatszottunk. Termeszetesen se ernyot, se esokabatot nem vittem, igy leparkoltam a koleszba, ahol epp nem volt otthon a hazineni, es igy vehettem egy forro zuhanyt, megtorulkozhettem, majd a kolcsonesernyommel hazabattyogtam a bicajom nelkul.Masnap jo ido volt egeszen addig a pillanatig, amikor este az orak utan raultem a bringara es el nem kezdett esni, termeszetesen borig aztam hazafele...ma felkeszultem, de remelem mar elallt es nem kell esoben haza cangaznom!A suli is elkezdodott, vaganyak az orak, majd irok roluk, mar tul vagyok az elso kis tesztemen japanbol, szokincs 20/20...well done, Peter!Japanrol a mai info: ha vendegsegbe mesz mindig illik valamilyen apro ajandekot vinni, de soha ne csomagold feherbe, mert az itt a halalt jelenti es igy rendkivul udvariatlan!Minden jot!Hajra magyarok,verjuk meg a torokoket!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home