Saturday, October 14, 2006

Johetnek a kommentek, es meg is mozog Tokyo!

Az egesz hetes hajtas utan, jol esett azzal a tudattal elaludni, hogy nem a csorgo ora, hanem a sajat belso oram vagy a napocska kelt fel, egy valamivel nem szamoltam, hogy Japanban vagyok...Szoval igen melyen aludtam, amikor arra ebredtem, hogy valaki razza a futonomat, de mielott meg merges lettem volna a baratnomre kiderult, hogy az egesz haz eletre kelt, es reggeli torna gyanant megtornaztatta magat, foldrenges 5-os a Richter skala es az Origo szerint, szemelyi serulesroel es egyeb karrol nem erkeztek adatok, en jelentem egyben vagyok, csak a biciklim dolt el. Kiderult hogy a hiba bennem es nem az oldalban van, szoval most mar regisztracio nelkul is lehet kommentalni anonymuskent vagy ahogy tetszik, es higgyetek el nagyon jol esik akarmilyen komment, mert legalabb tudom, hogy valaki olvassa es nem a vak vilagba irogatok.Japanban mindenhol mukodik a szelektiv hulladekgyujtes es tapasztalataim szerint az emberek be is tartjak, otthon kulon hely van az elegetheto szerves hulladeknak, az elegethetetlen cuccoknak, kulon az ujra fel dolgozhato muanyag palackoknak, kulon az uvegnek es a femdobozoknak, illetve kulon gyujtjuk a tejes dobozokat is.Minden jot!

11 Comments:

Blogger Unknown said...

nyugodj meg, olvasnak ;)
hmm, számoljuk csak, ez 6 kuka - szép a szelektív hulladékgyűjtés, de egy aprócska japán lakásban nem szűkös a hely 6+ kukának? A végén meg még összeöntik:P (itt is megy a szelektív gyűjtés: bio, papír, csomagolóanyag és egyéb)

10:18 PM

 
Blogger Földes Péter said...

ok itt a hely kihasznalas nagy mesterei, ket nagyobb kuka van a az egetheto es nem egetheto hulladekoknak, felette meg ott log 4 szatyor a tobbinek, igy egy kis sarokban elfer a konyhaban, mivel a szatyorba nem kerul semmilyen szagos dolog, hisz elotte ki kell obliteni az adott palackot vagy eppen tejesdobozt.A szemet elvitelnek meg van egy sorrendje, hogy a het melyik napjan mit visznek el a kukas autok, igy a kinti szemettarolas sem igenyel sok helyet.Minden jot a diplomairashoz!

2:47 AM

 
Blogger Unknown said...

köszi;) ah, jöhetnek még az ilyen tippek ;) itt is elvihetnék ám hetente ill. hetente többször a szemetet, de úgy látszik itt még bővelkedünk a helyben ...

7:52 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Olvassák, biza, én legalábbis nagy élvezettel...
és Barca verte Sevillát, de persze elcsalták:))
Jó hetet és óvatosan a földrengésekkel (amit szerintem direkt hétvégére terveztek, hogy ne aludhass:)

Norbi

9:40 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Akko most magadtól keltél v a földrengés keltett??

1:41 PM

 
Blogger Földes Péter said...

Orulok, hogy olvassatok!:-)A Barca ellen idegenben belefer egy zako, Messi goljat itt is mutattak, eleg szep volt, meg kb 15 kameraalasbol lattam Nakamura mester harmasat a skot bajnoksagbol:-)...A foldrenges keltett, majd visszaaludtam, mivel meg koran volt:-)

2:21 PM

 
Blogger Juli said...

Szia Föpe!

most olvastam a blogodat! eddig eléggé el voltam havazva, és most sincs másképp, de most minden mást félresöpörtem pár percre.
mindenek előtt nagyon örülök, hogy jól vagy, ez a legfontosabb. nagyon izgalmasnak hangzik minden ami veled történik!!!
ha ilyen intenzíven tanulod a japánt, 10 hónap múlva már nagyon jól fog menni, ebben biztos vagyok!
nahát millió puszi Neked és Rinának, megírgérem ezentúl többet nézek errefelé, és sűrűbben hagyok kommentet is :)
***
Julcsi

5:00 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Éljen, megúsztam a regisztrálást, így hagyok egy lábnyomot a porban, azaz a blogodban :)

4:54 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Aisatsu Peti san!

sikerült végre nekem is eljutnom ide.. Nagyon megörültem, hogy azt olvashattam, hogy nagyon jól érzed magad, meg hogy ilyen lelkes vagy. Jó tudtam így lesz, de azért jó "élőben látni" (olvasni).. Szóval csak így tovább!!

6:08 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Szevasz Peti!

Olvaslak szinte minden alkalommal, illetve csak visszamenoleg mert neha nehezen jutok netkozelbe itt a hajon. Szoval azert japan megiscsak japan...
Egyebkent tevedtem, valamikor a world cruise soran kikotunk Tokyoban is. Szovalo meg a vegen lehet, hogy osszefuthatunk.
En sajnos kepeket mostanaban nem tudtam feltolteni, amint lehetove valik a helyzet irok neked.
De csak hogy tudd meg mindig fotozok ezerrel...
Es annak ellenere, hogy az a rohadt agy ugy nyikorgott azert nem volt olyan rossz az eletunk Londonban nem?
Most kabintarsam horkol ugy, hopgy nem tudok tole aludni mar ket honapja. Ot megsem dobhatom ki nem igaz? Most eppen a kanari szigeteken vagyok, sut a nap ezerrel.

Amint utdok jelentkezem.
Varom a folytatast.

Udv: Szabi

3:11 AM

 
Blogger Földes Péter said...

Szevasz Szabi!

Ja, azert jo volt az az emeletes agy, a nyikorgast legalabb mi kontrollaltuk, de a horkolas az mas:-)Mindenkepp irj, ha tudod, hogy mikor jottok Tokioba, majd mutatok nehany helyet, ahol kedvedre fotozhatsz:-)Jo has suttetest a szigeteken!

12:22 PM

 

Post a Comment

<< Home