Monday, January 08, 2007

Egy motivator Oxfordrol, no meg keprengeteg

Fent vannak a kepek a teli kirandulasaimrol meg a Tsukiji halpiacrol is!Jo bongeszest!Osaka ota nem sok kulonleges tortent velem, el kezdtem tanulni, voltam focizni ketszer, a focin most debutalt az oxfordi egyetemen tanito, de itt most egy evig kutato Hartmut, aki jo nemethez illoen hihetetlenul motivalta a csapattarsait, Josh es Silas az elete meccset jatszotta, ugy rohantak mint a mergezett egerek, komolyan nem hittem a szememnek, egy olyan csapatot vertunk 8-4-re, akitol a meccs elott azt hittem, hogy viszonylag siman kikapunk.Masnap Stuartek visszavagot akartak, az eredmeny 5-1 ismet ide, lehet, hogy csak a magyar valogatottnak is 1-2 Hartmut kene a palyan meg egy Ratgeber(a Mizo-Pecs noi kosar csapatanak legendas edzoje, szerintem a legjobb magyar edzo a csapatsportokban, no persze Kemeny Denes utan) az oltozoben!Meg voltam Rinaeknal, egy ev utan ismet talalkoztam a csaszari testor occsevel meg ettunk sok finom dolgot, nezegettunk sok fenykepet, videot, ugyhogy tok jo volt azaz este.Masnap este pedig Bernivel csaptunk egy jol megerdemelt es mar regen tervezett italozast,az is jo volt.Holnaptol suli...Minden jot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home