Monday, June 25, 2007

Vegso visszaszamlalas

Mar csak alig tobb mint egy honap van hatra ebbol a csodalatos japan kalandbol, egy kicsit mar most le vagyok torve, hogy haza kell mennem, ugyanakkor nagyon szeretnek mar talalkozni a csaladommal, barataimmal, csak egy valami biztos, hogy nehez lesz az evvegi vizsgakra koncentralnom.De meg a vizsgak elott tobb program van, amit nagyon varok, eloszor is ez a het affele szulinapi, nevnapi het lesz, leven holnap lesz Rina-nak a szulinapja, amit egy orosz etteremben fogunk megunnepelni, ahova o szeretne menni, es azt is remelem, hogy a tort japansagombol kibogozta az etterem a meglepetes szulinapi torta kombinaciot.Aztan megnezzuk Jack Sparrow kalandjainak a legutolso reszet, majd talalkozunk a budapesti japan tanarommal, Kazumi-sensei-el, amit mar roppantul varok.Aztan 2 het mulva irany a Fuji teteje meg valtozekony, hogy hanyan es kivel, de en megfogadtam, hogy anelkul nem megyek haza, hogy fol ne masznek ra.Majd 3 het mulva lesz a foci bajnoksag, ha az idojaras is ugy akarja.Ezen a hetvegen edesapam ujdonsult ismeroseivel vakrandiztam Harajuku-ban, es egy kis bonusz metrozas utan sikerult is a Holografika nevu ceg 3 jeles dolgozojaval talalkoznom, ok a sajat fejlesztesu tokeletes 3D-s tevejuket(semmilyen szemuveg nem kell hozza, mint ahogy a hologramot, ezt is korbe lehet jarni, kulonbozo oldalakrol kulonbozo reszleteket lehet latni) jottek el reklamozni Tokyoba, es amugy a vilag 100 legjobb hightech- cege kozott vannak listazva.Az egesz delutant, estet egyutt toltottuk, inditottunk egy sorozessel, majd megneztuk a Meiji szentelyt, majd korbesetaltunk a Yoyogi Parkban, ami mindig tele van koncertekkel es kulonbozo sportokat muvelo emberekkel, majd estere elhivtam Rinat, illetve Bernit es Dorit is, hogy megmutassuk nekik, milyen is egy japan kocsma(izakaya).Nagyon jo hangulatban telt az egesz nap, remelem, hogy sikeresen zarul majd a tokyoi tartozkodasuk!Egyebkent kegyetlenul elkezdodott az esos szezon, igy szinte minden nap esik valami az utobbi napokban, es kozben meg dog meleg van, igy a paratartalom igencsak megnovekedett mostanaban, es bar en hatarozottan legkondi ellenes vagyok az utobbi heten bizony beadtam a derekam, es beuzemeltem a szobamban levo "hidegesito gepet", amely idegesito zugasaval szolgalt ra ujdonsult nevere.Mara ennyit, ja, es raktam fel kepeket vegre valahara, ugyhogy jo nezegetest!Minden jot!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home